Koska ei ole vieläkään valmistä neuletta/virkkuuta näytettäväksi,vastaan toiseen haasteeseen,joka  tullut  jo viikkoja sitten Lankafriikki , Intsu , Lumikide , Tetra , Rebekka , Annikainen ja Tarjuska haastoivat minut kertomaan 7 faktaa itsestäni.

TÄSSÄ NE SEITSEMÄN TOSIASIAA FAMUSTA:

1. Uskon Jumalaa,uskon Jeesukseen ja uskon rukouksen voimaan.Enkelit ovat minulle todellisuutta.Olen henkilökohtaisesti kokenut 40 vuotta sitten  valtavan suuren ihmeen,jonka jälkeen en ole mitään edellä mainitsemistani asioista asettanut kyseenalaisiksi.

2.Minulla on kolme aikuista poikaa ja olen kahdeksan lapsen mummu.

3 Mieheni lukee iltaisin ääneen kulloinkin yhdessä valitsemaamme kirjaa - ja minä kuuntelen,virkkaan tai neulon.

4.Mottoni:"Kerran partiolainen,aina partiolainen".Olen ollut partiotoiminnassa aktiivisesti mukana 7-vuotiaasta .Viime ajat  partiotuen puitteissa.

5."Puhun" viittomakieltä.

6.Olen Lapin tyttö.Juuret syvällä Kemijokivarressa.

7.Juon kahvini puoleksi vedellä laimennettuna.

Tämä haaste on kulkenut blogeissa kauan.Siksipä en nyt haasta ketään,mutta halutessasi voit napata mukaan ja kertoa blogissasi omat faktasi.

Kalo mina eli hyvää alkanutta uutta kuukautta,elokuuta näillä sivuilla vieraileville.Kiva,kun käytte.