Miimu ja Helmis ovat muistaneet minua tällaisella plakaatilla:

813574.jpg

 

Olen yllättyneen hämmentynyt ja iloinen.Kiitos teille molemmille.

Olen katsellut tuota nappia blogeissa ja miettinyt  minkälaisin ajatuksin napin tekijä on sen laittanut liikkeelle.Jotkut meistä ovat ymmärtäneet sen olevan jonkinlainen huomionosoitus rokkaavalle bloggaajalle.Monin paikoin on viitattu  musiikkiin,rockiin,siis melko railakkaaseen tanssiin.Toki heitäkin kokonaisuudessaan melko nuoressa tai  yleisesti ottaen nuorekkaassa blooggaajien joukossamme on.Itse en ole lainkaan rokkaavaa tyyppiä enää näillä kymmenillä.Jalka ei yksinkertaisesti enää nousisi moiseen.Olin utelias ja hakeuduin muutamia päiviä sitten sivulle,jolta tänään sain vastauksen ko.sivun kommenttilaatikkoon:

"Know anyone that deserves this nifty award? Let's make a ginormous list of rockin' girl bloggers. I am going to tag some of the rockin' girl bloggers that I read regularly. From there, they can tag some more rockin' girl bloggers, and so forth. So, if you're a girl or woman and you blog and you have to rock, then you're in!" Näillä sanoilla Roberta Ferguson lähetti Rockin' Girl Blogger -napin matkaan.

En usko, että Roberta tarkoitti rockin' -sanalla sananmukaista rokkaavaa, vaan lähinnä sitä tarkoittavaa asennetta, että olet "cool" tai "in" tai "mahtava". Joten jos olet tyttö tai nainen ja bloggaat ja olet mahtava, niin olet mukana menossa : )

Näillä eväillä jään miettimään kenelle minä tämän napin haluan antaa.